Duppedingser og liggeunderlag

Det er utrolig mye dill og dall på markedet som er beregnet på friluftsliv. I fjor klarte jeg å stå imot ganske mye unødvendige spontane kjøp, det hadde jeg tenkt å gjøre i år også….. Men det var før jeg tok turen innom ClasOlson. Der hadde de nemlig tilbud på solpanel lader. Jeg hadde med meg en lignende sak i fjor men den viste seg å være ubrukelige. Derfor er jeg ganske skeptisk til å prøve en ny, men jeg skulle få levere den tilbake om jeg ikke var fornøyd. Jeg har ikke fått testen den skikkelig enda, det var litt kjedelig å sitte ute å se på at den lader… Nesten like kjedelig som  finalekampen forrige søndag…

I fjor tenkte jeg at det var tull å kjøpe mini micro håndkle beregnet på tur. Men da jeg fant et knall grønt på ClasOlson til kun kr 50,-, ja da måtte jeg bare kjøpe. 

Jeg trodde også at jeg var smart og hadde kun med meg et tynt liggeunderlag som veide lite. Det var sikkert lurt nok med tanke på vekt og penger spart, men det var som å ligge på papir. I år har jeg investert i et skikkelig liggeunderlag. Det veier lite, har innebygd isolering og kommer med håndpumpe. Jeg har testet det på gulvet og det kjennes veldig bra ut. Det gjenstår selvsagt å teste det på tur, men jeg tror det kommer til å bli supert. Det nye micro håndkle funker bra som pute.

Planlegging og innkjøp begynner å falle på plass, og godt er det for nå er det bare tre dager igjen til “The return of the backpack”;)

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg