Nye utfordringer!

For noen uker siden fikk jeg meg en deltids jobb som demonstrasjons konsulent hos Noosa AS. Jobben går ut på å besøke forskjellige matbutikker, tilberede bestemte produkter og dele ut smaksprøver. En veldig takknemlig jobb må jeg si. Folk blir så glade når de får prøve ut produkter før de bestemmer seg for om de skal kjøpe!
For min egen del er dette en jobb som lar meg reise til nye steder. Jeg har vært på Meny, Coop og Obs både her og der rundt om Bergen. Det er som å komme til en helt ny by hver gang, nye folk, nye omgivelser og kunder fra alle mulige forskjellige land. En ganske spennende og krevende jobb som gir meg masse.

I går var jeg på Sletten senter. Jeg hadde aldri hørt om dette senteret så jeg søkte det opp på google, og trodde det skulle bli lett å finne frem.. men nei, jeg havnet helt på villspor og måtte ringe lillebror Eirik som klarte etter mye frem og tilbake å guide meg til rett sted. På Sletten var det Gilde sin nye Eat Kebab som stod på menyen! Super gode med ekte norsk fåre kjøtt, pita brød og to sauser. Ikke alle var like stø i norsk av de som fikk smake, noen herlige unge gutter lurte på om fåre kjøtt kom fra esel…

I dag gikk turen til Meny Dolvik. Her laget jeg nye Digg kylling pinner og Digg meksikanske kjøttboller, en herlig ny serie fra Prior. Bare gode tilbakemeldinger, disse falt i smak! Jeg er på Dolvik i morgen også, bare å ta en tur om du vil smake!:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg