Julemåneden desember

Desember er på mange måter en fin måned. Det er fantastisk med alle julelysene som lyse opp de mørke kveldene.

Og så er det tid for både julegløgg og pepperkaker. Og julemesser. I år skal jeg være med som dagutstiller på Bergen Julemarked. Det blir spennende. Jeg regner med å komme i skikkelig julestemning.

Men først på programmet står signering hos Norli i Knarvik. Bokhandleren arrangerer lokalforfatter signering med en ny forfatter hver time. Artig påfunn som  jeg håper at mange velger å støtte. Å handle julepresanger  lokalt er bra for både forfatteren og butikken.

Her er en oversikt over hvor du kan kjøpe boken min, samt når og hvor jeg skal signere i desember:

Signering:

1. desember: Norli i Knarvik senter kl 14-15.

20. desember: Bergen Julemarked kl 10-21.

Til salgs hos:

Rema 1000 Knarvik

Norli Åsane senter
Norli Strandgaten
Norli Bergen Storsenter
Norli Lagunen
Norli Sartor Senter

Ønsker du tilsendt:

Vipps kr 349,- til 41 32 48 47 (inkl. porto)

Skriv navn og adresse i kommentarfeltet så sender jeg deg en bok straks.

Boken er en perfekt til julegave til alle som liker å lese en god historie fra virkeligheten. Eller til noen som trenger litt motivasjon eller inspirasjon til å komme seg i gang med friluftslivet.

Kanskje du finner den under juletreet hjemme hos deg?

#pacificcresttrail #julegavetips #utno #reisedagbok 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg