Pacific crest trail the movie

Noen dager før jeg reiste til USA for å gå Pacific Crest Trail, fikk jeg låne et kamera av min datter.

Resultatet ble litt filming her og der når jeg orket. Men gjett om jeg er glad for at jeg orket, dette er minner for livet. Etter flere dagers redigering hjemme hos mine foreldre som har pc som tåler store filer; er filmen klar. 

Jeg er ikke noen film produsent men dette har vært artig å holde på med. I mitt neste liv skal jeg ta filmskaper utdanning!

Håper du liker den og blir inspirert, god fornøyelse.

https://m.youtube.com/watch?v=I3aH7fvSAL8

#pacificcresttrail #pct #hiking #fjelltur #usa 

2 kommentarer
    1. Imponert over pct turen din! Og inspirert 😊 Lurer på om boken din inneholder opplysninger om hvilket utstyr man bør ha og andre gode tips og råd for oss som har en drøm om å gjøre det samme?

    2. Hei Kate. Kjekt å høre, takk skal du ha:). Ja boken kommer til å inneholde masse gode tips og råd. Legg gjerne inn en forhåndsbestilling, da er den litt billigere;). Boken kommer ut i høst. Lise

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg