One week to go

I morgen er det en uke til jeg setter meg på flyet med destinasjon San Diego. Etter noen få måneder med planlegging føler jeg meg ganske klar. 

Jeg bestemte meg i romjulen i fjor for at jeg skulle ta turen i 2017. Kanskje burde jeg ha ventet noen år og spart opp mer penger? Det ble litt knappt med tid til å finne sponsorer samt at det var noe jeg kvidde meg til. Jeg kunne sikkert ha gjort en bedre innsats på det området, men slik er det no bare. Jeg satset litt på andre ting, som å holde et par foredrag, jobbe mest mulig og selge bunaden min. 

Men jeg har fått mye hjelp. Det er flere som har støttet meg enten økonomisk, med gratis leie, utstyr eller med diverse planlegging. Dette setter jeg utrolig stor pris på.

Tusen takk til:

 

MollyMe

Aina Holsen Fjellanger

Sissel Viken

Stein Viken

Lisbeth Viken

Martin Rønnestad

Eikangervåg forsamlingshus 

Fumble Heads mc

Alice Holsen

Tina Andersen

Sissel Heggertveit

Cathrine Bjørkheim

Lindås senter

Lindås sanitetsforening

 

I tillegg vil jeg takke alle som kom på foredragene og de som har bidratt til “følg min ferd” kampanjen.

Har du lyst til å bidra? Jeg mangler litt for å dekke mitt sparsommelige reise budsjett. Alle bidrag blir mottatt med stor glede. Les mer om hvordan du kan følge min ferd eller kjøpe sponsorpakker under kategorien  “sponsorpakker”  i bloggen.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg