Vil du bli min samarbeidsparter/sponsor?

Det er snart to år siden jeg ble bergtatt av boken «Wild» skrevet av Cheryl Strayed. Boken handler om den ulykkelige jenta som mistet moren sin, kom helt ut av kurs pga sorg, men reddet seg tilbake til livet med å ta sin livs reise, en tre måneders fottur på deler av PCT.

Pacific Crest Trail (PCT) er en 4.265 km lang fottur fra Mexico til Canada gjennom California, Oregon og Washington.  Naturen er spektakulær, en opplever ørkenens skjønnhet, fjellformasjoner fra isbreer, dype skoger og vulkanske topper. 
Turen tar cirka 4-5 måneder å gjennomføre. Et par tusen mennesker besøker denne internasjonale skatten hvert år. Noen går bare noen få kilometer, mens andre gjør som jeg har tenk, tar hele turen på en sesong.

Turen er en slags avslutning på min fem års lange reise fra å gå ned 30 kilo og bli røykfri.  Nyttårsaften for fem år siden bestemte jeg meg for å slutte å røyke. Jeg var 20 kilo overvektig, og la dessverre på meg 20 kilo til de neste to årene. Da jeg gikk på vekten for tre år siden, viste den over 100 kilo. Jeg fikk sjokk, jeg trodde ikke det var så ille. Det var på tide å ta grep. Ved hjelp av perioder med kaloritelling, lange fjellturer med overnatting i telt, samt en halvmaraton, klarte jeg å kvitte meg med 30 kilo. De siste ti kiloene regner jeg med forsvinner på PCT.

Drømmen om å gjennomføre PCT på en sesong har vært målet siden jeg leste boken. For å få dette til, er det mye som må på plass. Det krever mye planlegging, av alt fra visum, forskjellige tillatelser, forsyninger, utstyr og økonomi. Jeg har stor tro på prosjektet mitt og vet at det kan inspirere mange til å se muligheter i stedet for begrensninger. Reisen min begynte for fem år siden da jeg tok valget om en sunnere og bedre livsstil. Nå venter det store eventyret. Jeg gleder meg.

Vil du bli min samarbeidsparter eller sponsor? Eller kanskje du kjenner noen som kan være interessert? Nedenfor finner du informasjon om de forskjellige sponsorpakkene mine. Håper å høre fra deg.


 

Vil du hjelpe meg å fullføre drømmen min?

Les mer om mine sponsorpakker. Finn den som passer deg, eller ta kontakt om du ønsker å bidra med utstyr eller annet.

Sponsorpakker bedrift

Kr. 500,-
Navn i blogg.

Kr. 1.000,-
Navn i blogg, Facebook og Instagram.
1 Pacific Crest Trail original kaffe krus.

Kr. 5.000,-
Navn og omtale i blogg, bok, Facebook og Instagram.
1 signert bok.

Kr. 10.000,-
Navn og omtale i blogg, bok, Facebook og Instagram.
1 signert bok.
1 foredrag etter turen.

Sponsorpakker privatpersoner

Kr. 100,-
Følg min ferd. Få tilsendt GPS-punkter underveis.

Kr. 500,-
Følg min ferd. Få tilsendt GPS-punkter underveis.
Navn i blogg.

Kr. 1.000,-
Følg min ferd. Få tilsendt GPS-punkter underveis.
Navn i blogg og bok.
1 par Pacific Crest Trail hiking wool socks.

Kr. 5.000,-
Følg min ferd. Få tilsendt GPS-punkter underveis.
Navn i blogg og bok.
1 Pacific Crest Trail vannflaske av aluminium.
1 signert bok.

Valgfritt beløp:
Ta kontakt så lager vi en pakke som passer for deg.

Betalings måte:

Du kan vipps’e meg (41324847), betale til konto nummer (3632.53.06437), eller bruke PayPal kontoen min (LiseKdesign).
For å få tilsendt GPS-punktene må du sende meg en epost etter at du har betalt.

[email protected]

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg