Kontraster

I morgen tidlig drar jeg på tur. To uker i den norske fjellheimen ligger foran meg. Jeg kommer til å bli våt, kald, sliten, trøtt, oppgitt, suicidal, opprømt, spent, glad, sulten og mett. Bare for å nevne noen av de tusen svingningene jeg kommer til å oppleve. 

Men jeg er ganske sikker på hva jeg ikke kommer til å oppleve: selvmords bombere, suicidal piloter, galninger med automatvåpen, killer lastebiler og sist men ikke minst, statskuppere. Verden er full av kontraster og jeg kjenner meg ganske oppgitt i dag. 

Jeg gleder meg til turen i morgen og føler meg heldig som har muligheten til å ha ferie, gjøre som jeg vil og føle meg trygg i mitt eget land. Dette setter jeg utrolig pris på og er veldig takknemlig. Jeg kan bare håpe at det vil fortsette slik i Norge og at alle vet å verdsette hvor bra vi har det. Små personlige issues blir bare bagateller i den store sammenhengen. 

Ønsker dere alle en trygg og god ferie.:)

Flott at det er meldt mye regn i morgen og..;(


Mye som skal med.

The backpack has returned…;)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg