“Mammaen til Lisbeth”

Det måtte bare gjøres. Jeg hadde igrunn ikke noe valg. Tredje par fjellsko på ett år… Jeg måtte krype til korset og kjøpe dem selv. Jeg heter dessverre ikke Cecilie Skog eller Lars Monsen. .. Ikke er jeg 20 år og har femti tusen lesere på bloggen heller. Jeg er “mammaen til Lisbeth”, men jeg er visst gått ut på dato. Ikke har jeg sprett rumpe eller langt blondt hår heller. Jeg har heller ikke tatt bilde av meg selv i bunad uten skjorte…. 

Men kanskje det var det jeg skulle ha gjort? Det hadde sikker blitt en kjempe suksess… Da kunne jeg ha knipset med fingrene og produsentene hadde sloss om å gi meg nye sko.

Nei det er bare å innse det, skal jeg få sponsorer så må jeg sikkert finne på noe mer spennende enn å klatre i trær og sulle rundt i fjell heimen aleine. Jeg kan ikke gjøre noe med alderen eller utseende så jeg får bruke fantasien og komme på noe ekstraordinært. Men enn så lenge så håper jeg at de nye skoene holder det de lover; å være vanntett nok i sommer.:)

Forresten så trenger jeg en kajakk..Helst en Boreal design Muktuk….Så om noen fra Boreal design skulle forville seg inn på disse sider så er det bare å ta kontakt. Jeg tester gjerne en kajakk i en uke langs kysten i august. Så snart jeg er ferdig med to uker i fjellet.;)

Og et varme isolerende liggeunderlag hadde vært fint. Merke spiller ingen rolle, her er det vekt og isolerende effekt som gjelder. Jeg fant et brukenes på XXL og på nett, men jeg får ikke til å kjøpe. Jeg tror det er lommeboken min som har gått til streik…;) Så er du produsent av et brukenes liggeunderlag, ta kontakt. Jeg lover å anbefale det til alle mine ett hundre pluss minus lesere…


Skoene matcher strikke buksen. Lykke.;)


Nysprayet og klar til test i morgen.
 

4 kommentarer
    1. Gøy å kjøpe nye klær og nytt utstyr, bare kjedelig at alt er så dyrt. Idag valgte familien min å behandle meg som et nytt møbel, for å spare penger, så det er tydelig at ting er dyrt for tiden. Sjekk det gjerne ut!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg