Tilbake i varmen

Det gikk bra. Forbausende bra. Bunaden er tilbake i varmen. Den er nesten godkjent. Jeg overlevde 14 timer i herligheten i går. Og det er inkludert ca 4 timer i baksetet på en liten Toyota hybrid med en trøtt tenåring sovende halvveis over meg, en time på en hard kirkebenk,  en time på vindfull ferge og resten av tiden med å stappe i meg deilig konfirmasjons mat.:)

Ha en strålende 16. mai. Bruk dagen til å pusse sølv og luft bunaden, i morgen er selve dagen, og det er meldt bunads vær.:) Jeg gleder meg.

#bunad #17mai 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg