Egoist weekend

Jeg har vært på Våga i Sveio denne helgen. Min gode venninne Monica fra Haugesund hadde invitert meg. Til egoist weekend. Jeg undret meg litt på hva som lå i det begrepet, men fikk forklart at det var en helg der vi skulle sulle rundt i jogge bukse og drikke masse champagne. Mann, barn, klesvask, husvask og andre husmor plikter skulle legges igjen hjemme. Vi skulle bare tenke på oss selv og vårt eget velvære. 

Nå må jeg innrømme at jeg har det slik de fleste helger, men sjelden under arrangerte omstendigheter. Jeg følte at dette var noe jeg var god på. Dette kunne jeg ikke gå glipp av. 

Det ble en super helg. Vin, god mat, kjekke damer, pakke lek, utflukt, grilling, isbading og jacuzzi gjorde underverket. Tusen takk for at jeg fikk komme Monica, og tusen takk til alle de kjekke damene som laget mat, ryddet, vasket opp og serverte champagne. Mitt lille bidrag med å riste bordduken to ganger håper jeg var til god hjelp og fører til ny invitasjon neste år😊.


Champagne og jacuzzi, perfekt kombinasjon.


Herlig tur i skogen.


Nam nam😊
 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg