Farvel begrensninger

Jeg tror mange kvir seg for å gjøre en del ting alene. Det kan være både store og små ting. Som å overnatte i telt, dra på båttur, spise middag, skitur, sydentur eller andre reiser. Spesielt damer har en tendens til å sette begrensninger på seg selv. Jeg har vært slik selv.
Men nå har jeg våknet opp og funnet ut at de fleste av disse begrensningene sitter i hodet mitt. Jeg er formet av oppvekst,  miljø, forventninger og grad av selvtillit.
I dag har jeg vært i slalom bakkene alene. For bare ett år siden hadde jeg ikke gjort det. Jeg hadde ikke engang vurdert det, men denne dagen hadde jeg anledning, det var meldt bra vær, og jeg har studentrabatt. Alle tullete begrensinger ble droppet og jeg kom meg avgårde. Det hadde selvsagt vært kjekt å hatt med seg noen, men fordelen med å stå alene er at jeg kan kjøre akkurat hvor jeg vil. Jeg trenger ikke å vente på noen og jeg tar pause når det passer meg. 
Det ble en herlig dag i bakkene. Solen var ikke for sterk så snøen holdt seg ganske stabil. Utforløypen ble favoritten, jeg mestrer den bedre enn noen gang og får kjempe kick av å suse nedover.
Har man noe man brenner for eller har lyst til, tenk nøye gjennom hvordan det er å gjøre det alene. Det er kanskje ikke så farlig som man tror. Si farvel til begrensninger og velkommen muligheter. 😊

#ski #slalom #voss #pauvoss #snø #lifeisgood #mestre 

6 kommentarer
    1. forstår hva du mener! en av mine begrensninger var treningsstudio. ble til at jeg kjøpte dyrt utstyr for å kunne trene hjemme. da jeg endelig klarte å tvinge meg inn på studio, var det ikke ille i det hele tatt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg