Trollskogen.

I dag måtte jeg ut på tur for å hente bilen. Jeg var på super kjekk fest i går og en kan vel si det sånn at jeg kjørte til, men ikke tilbake. Festen var i Eikangervåg. Det er ett godt stykke å gå dit langs hoved veien, men i følge lokale eksperter så går det en sti gjennom skogen fra Sandvikdalen. 
Den stien har jeg ikke prøvd før så da måtte jeg selvsagt prøve den.
Vet ikke helt om turen kvalifiserer til å være en micro adventure,  men turen var micro og det var jo litt adventure siden jeg forvillet meg inn i ukjent farvann..
Det var ikke noe problem å finne frem, men jeg tror ikke den stien blir brukt mye. Jeg vet ikke under hvilken storm det var blitt fullt kaos med opprevne trær i alle vinkler, men hadde denne stien vært mye brukt så hadde vel noen ryddet vei. Men det går fint å gå litt utenom her og der,  så kommer en seg frem. Også var det jo litt kult å se. For alle som har sett trolljegeren så skal det ikke mye fantasi til for å se at her har det muligens vært troll på ferde. Kanskje jeg skulle ringe Otto Jespersen? 🙂

#utpåtur #trollskog #natur 

6 kommentarer

Siste innlegg