Finner jeg drømme mannen i dag?:)

Som seg hør og bør av en skikkelig singel, så har jeg profil på en sjekke side! Jeg kan ikke akkurat si at den har vært noen suksess så langt, så jeg vurderer å endre innholdet totalt! Det funker tydligvis ikke å være positiv og glad i fjell turer, det blir for kjedelig. Og et bilde av meg selv med tjukk høyhalset genser er vel heller ikke noen suksess faktor..:) Nei som sagt, jeg vurderer en helomvending, og da vil det bli noe som dette:

SØKER GAVMILD MANN I PASSE ALDER MED HØY INNTEKT OG EGET HUS!

Om meg selv: Jeg er en blakk kvinne i passe alder, jeg har altfor mye gjeld, banken hater meg og bilen min er full i rust! Den faller fra hverandre når som helst, så fint om du kan kjøpe en ny bil til meg eller komme å hente meg om vi skal på date. Jeg skulle gjerne bakt de herligste kaker til deg, men food professoren min er gått i oppløsning og det mangler deler. Fint om du kan kjøpe en slik Kenwood til meg, helst en rosa. Jeg kunne også trengt ett nytt stryke jern, ikke fordi jeg kommer til å stryke skjortene dine, det kan du gjøre selv, men fordi jeg låner strykejernet til en venninne og hun blir sikkert glad for å få det tilbake…

Ellers kan jeg nevne at jeg liker meg veldig godt i varmere strøk, så fint om du kan spandere minst to syden turer i året, og da mener jeg IKKE charterturer, men eksotiske turer til Australia og Hawaii! Og om du også kunne spandere på meg noen cellulitte behandlinger og personlig trener på trenings studio, kan det være at du får gleden av å se meg i bikini!

Jeg er opptatt av sunn mat, men den må være billig. Når de har 10 kroners kylling kjøttdeig på Spar, hopper jeg i taket av glede og hamstrer så mye jeg kan! Jeg kan godt lage mat til deg, men da blir det IKKE biff, chips og bearnesaus..Kjøleskapet mitt inneholder minst mulig, foretrekker ferske råvarer, så en fordel om du daglig stopper innom de beste butikkene og kjøper eksotiske grønnsaker som jeg kan trylle frem de lekreste retter av, og siden du sikkert har råd til det; kan du kjøpe med fersk kylling og..?

Forresten, jeg kunne trengt en ny vaskemaskin også… Ikke fordi jeg tenker å vaske annet enn mine egne klær, men fordi den jeg har begynner å bli litt gammel (jeg arvet den etter bestemor..). Og ja, sofaen min henger såvidt sammen, så om du vil komme på besøk og sitte i sofakroken med meg, ja da må du ta med deg en ny sofa også. Er veldig glad i å se film, jeg låner nye spennende filmer på biblioteket hver lørdag som vi kan se sammen i den nye sofaen.

Ellers så er jeg opptatt hele dagen med mine egne interesser og hobbyer, så fint om du har fulltidsjobb og jobber på dagtid. Jeg har ikke tid til husarbeid, så foretrekker at du betaler vaskehjelp både hos deg og meg! Du bør helst ha store barn som klarer seg selv, eller bor hos moren, jeg har som sagt nok med meg selv og har ikke anleding til å leke barnevakt! Jeg ser for meg tittelen bonus mamma, med vekt på bonus for meg!!

Jeg er ikke opptatt av status eller materielle goder, jeg setter alle andre foran meg selv og er veldig engasjert i veledighets arbeid. Det er en fordel om du deler de samme verdier som meg. Jeg liker en mann som vet hva Valentin Day betyr, nemlig å spandere en bedre middag på byens beste restaurant og selvsagt kjøpe blomster til meg!

Ta gjerne kontakt om du vil bli bedre kjent med meg, jeg svarer på de fleste henvendelser med unntak av de uten bilde og de med bart. Jeg er selvsagt ikke betalende medlem, jeg synes ikke jeg burde betale for å være medlem, de burde heller betale meg for å være her. Bildet mitt er helt up to date, jeg ser like perfekt ut hver dag! Venter i spenning på selveste Valentine Day, kanskje det blir date i kveld?

Hva tror du? Vil jeg finne drømme mannen med denne profilen og dette bildet? 🙂

5 kommentarer
    1. Ha ha. Ja her tror jeg du har skrevet tidenes kontaktannonse, så hvis ikke dette hjelper, så vet ikke jeg. Nå skal du se at du blir nedrent av mannebein som vil leve opp til dine beskjedne krav. Ha en fantastisk Valentins dag!

    2. Ja dette er en ærlig annonse slik de fleste burde være 😉 Må da være noen der ute som kan leve opp til disse få, beskjedne krava.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg