Hipp Hurra for meg!!

Før Facebook ble oppfunnet var det kjedelig å ha bursdag. Det var ikke mange som gratulerte med dagen, de fleste husket det knapt. Men no holder Fb perfekt orden i bursdags kalenderen så vi umulig kan glemme en eneste bursdag. Helt supert, for jeg glemmer nesten at jeg selv har bursdag:) Tusen tusen takk til alle som har gratulert meg på Facebook, det er kjempekoselig og jeg blir så glad!

Jeg hadde ikke tenkt å feire bursdagen i går, men ble invitert med ut å spise og en tur på kino. Det var veldig kjekt, god mat og en aldeles nydelig film, Boktyven, den anbefaler jeg på det sterkeste!

På Egon med mamma, pappa og Aina. Grei nok restaurant med god mat, selv om det ikke var helt varm. De kunne nok også hatt bruk for et kunde service kurs der også….:) ja ja, vi ble no mett!

Jeg var en tur på byn kvelden før også. Pizza og vin hos Eirik med kompiser før vi tok bussen til byn! På veien klarte jeg å “trakke-over” og forstuet foten ganske bra… Sinnsykt vondt gjorde det! Elendige livsfarlige ujevne asfalt kanter og mørkt, ikke noen god kombinasjon…(og sikkert ikke vin heller….:). Men på byn skulle vi, en forstuet ankel ble fort glemt! I hvertfall til neste dag da jeg var blitt gul og blå og dobbel så stor i ankelen… uffda.. men det var bare å bite tenna sammen, skulle jo på restaurant og kino! Haltet meg rundt byn og da jeg kom hjem om kvelden var om mulig ankelen enda større! Hell i uhell så skjedde dette i samme fot som legen mente jeg hadde slitasje gikt i kneet eller hva det no var (røntgen viste ikke noe galt..). Hadde det skjedd i andre foten hadde jeg måtte halte litt på ene foten og mye på den andre, og da hadde det sikkert ikke sett særlig smart ut!

I dag ser jeg at hevelsen har gått lit tilbake så regner med at dette er bra om noen dager. Jeg har også hevet innpå litt Voltaren etter gode anbefalinger fra Marit som nektet å tro at jeg hadde slitasje gikt…(takk Marit, satte pris på den, følte meg mye yngre med en gang:) Voltaren har hjulpet litt, så får hive innpå noen dager til å se hvordan det går med både kne og ankel!

Tar med ett bilde av min vakre ankel, om du er av den sarte sorten så bør du kanskje snu deg vekk nå:) Gjerne ikke akkurat det man bør dele på nett, men det får våge seg, jeg klarer ikke la vær…:)

Ha en fortsatt herlig kveld!

2 kommentarer
    1. Gratulerer med overstått dag:):) Ja, jeg vet ikke når, men jeg regner med, ut fra det du skriver at det er nylig overstått;)
      Auuu, den ankelen såg ikke god ut. Hadde tenkt på brudd jeg om hevelsen ikke var på retur….
      Ser ut som du har fått feiret til tross for ankel;)
      Ha en fin kveld videre:)

    2. Livsrom: Takk for det, hadde bursdag søndagen. Ja hevelsen er på tilbake tur og i kveld kan jeg gå nesten normalt igjenn… jeg tenker at det hadde nok gjort mye mer vondt om det hadde vært brudd, så regner med at den er bra om noen dager:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg