Snart OL… da trenger du denne!

Det er nedtelling til vinter OL. Jeg registrerer det sånn såvidt, men vet at når det først er i gang, så kommer jeg til å følge med! Og når de norske går for gull og det blir nasjonalsang på toppen av pallen, da kommer patrioten frem i meg… Da skal jeg ta på meg min tøffe Norge flagg lue og synge med!

Finn frem patrioten i deg og strikk noen luer, det blir sikkert flere som vil ha, og da står du klar og deler ut. Disse er super enkle og strikkes på veldig kort tid, du klarer flere på en kveld!

Jeg har brukt dobbelt garn av Viking sportsragg. Garn og oppskrift får du hos MollyMe på Lindås! Gratis oppskrift ved kjøp av garn! Lykke til!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg