Super søte slikkepotter!

Jeg har gitt meg selv bake forbud en stund fremover… grunnen er at jeg gikk på vekten i forrige uke og fant ut at det ble knekkebrød i laang tid fremover… Som jeg har skrevet tidligere så har jeg fire dongeri bukser som ikke passer. Jeg trodde alle fjell turene mine i sommer skulle gjøre susen, men det ser ut som at buksene bare ble trangere.. sikkert fordi jeg trodde at jeg kunne spise hva jeg ville siden jeg var så flink å gå tur.. he he, lurte meg selv der!! Men no er det slutt på to år med kose kos (kuttet røyken for to år siden, og da ble maten min nye venn…). No har jeg gitt meg selv 6 måneder til å komme tilbake til ideal vekten min. Har begynt med friskt mot, og håper jeg kan få det til å vare!

Men en blir jo gal av å ikke kunne unne seg noe usunt, så tenker jeg skal prøve å finne en kake oppskrift som ikke er så altfor full av kalorier (noen forslag?). Da kan jeg endelig få testet de super søte slikkepottene fra Norpro!! De kan bestilles hos www.mollyme.no se under under kategorien hus & hjem, baking. Her er noen bilder, de koster kr. 69,- pr. stk. Er de ikke nydelige? Test kommer senere…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg