Mens jeg ventet på Rihanna skulle gjøre seg ferdig….

Tok meg en byfjell vandring mens jeg ventet på at konserten skulle bli ferdig så ungdommen kunne hentes! Masse flotte stier og turer i byfjellene. Jeg tenkte at dette var perfekte forhold for å prøve å lære hunden Theo hvordan den skulle oppføre seg på tur… men lettere sagt en gjort, den var helt forvirret av alle de spennende luktene i grøfte kantenen og helt stresset av å knurre på alle forbi passerende… kanskje på tide å spandere på et skikkelig dressur kurs…? En tolmodighets prøve som jeg ikke tror jeg bestod…. men uansett, det var veldig kjekt å nyte fjellet, naturen og varmen!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg