Grevinne armer JEG..?

Min kjære datter synes jeg begynner å bli slapp i fisken… er visst noe som heter “grevinne” armer..? Hørt slikt tull?? Uansett, hun har fått låne noen vekter som ser ut til å like seg i støv.. ikke bra..! I dag skulle jeg og en venninne egentlig på fjell tur til Austlendingen, men vi avlyste fordi tåken var så tett og lav at faren for å forsvinne i fjellet var ovehengende. Langt på kveld kom jeg på at jeg skulle børste støv av vektene..:) Men jeg må innrømme at å løfte vekter er ufattelig kjedelig. Jeg avlyste hele seansen kjapt og tok heller noen elendige bilder…!! 

Tror det må bli fjelltur i morgen…:)

Utstyret!

Noen muskler enda..?

Oj så sterk jeg er.. he he…

Jeg kan tilogmed løfte den over hodet..! Supersterk..:)

De tar seg egenlig best ut på matten synes jeg..:)

“Grevinne” armer JEG…??? Hva skjedde…?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg