Å lage seg en ny topp på null komma null..!

Har hatt lyst til å lage noe annet en luer og pulsvanter på strikke maskinen. Ble inspirert av den kuule sølvtoppen jeg prøvde hos MollyMe, og tenkte at noe slikt kunne jeg strikke selv! Men har ikke så mye bomulls garn liggende, det var kun lilla jeg hadde nok av. Men jeg liker lilla jeg, så da var det bare å sette igang! Ble ganske fornøyd med resultatet, men litt dårlige bilder av meg med toppen fordi jeg måtte ta dem selv. Home alone i dag…!

Med litt finjusteringer så kan dette være en topp jeg kan lage flere av og selge, hva synes du? Kunne vært kuul i svart, rosa eller hvit!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg