MollyMe Fashion Street!

Tok meg en tur til min søsters butikk MollyMe på Lindås i dag!! Der har hun kjempe mye fint av klær og tilbehør. Søsteren min heter Aina og hun er kjempeflink. Hun syr bunader til Nordhordland, Sogn og Hardanger, samtidig som hun driver mote butikk og selger garn!! Og inni mellom alt dette får hun tid til å være med på sykkelritt Bergen-Voss til helgen!! Er mektig imponert over henne!! Om du vil vite mer om MollyMe, kan du finne på facebook, akkurat no kan du LIKE og DELE og kansje bli en av de heldige som får en GRATIS goodiebag!!.) Hjemme siden til MollyMe finner du HER!

Her er noen bilder fra dagens tur, jeg måtte selvsagt prøve litt av vårens nyheter:

Kuul sølv strikket topp! Me like..:)

Deilig poncho sjal i herlig rosa farge!! Super til alle mine flyturer over dammen…:)

Gul søt topp! Skriveriet kommer ikke frem på bildet, men det står

LIVE THE LIFE YOU LOVE,  med hvite bokstaver printet! Eller var det

LOVE THE LIFE YOU LIVE? Uansett, begge er helt ok!!

Deilig topp/lang t-shirt med print. Super til sommeren med leggings til.

Lue kan en bruke hele året, kuul strikke lue fra min kolleksjon, LiseK.

Masse flott fra norske Nora Norway, min favoritt smykke designer 🙂

Luene mine kommer i flere farger, kan også bestilles ensfarget!!

Denne nydelige baby kjolen har jeg heklet og sydd som prøve modell. Aina

har mønster, garn og stoff om du vil lage en! 🙂 Den var faktisk ikke vanskelig

og tok ikke lang tid å lage!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg