Beste fjelltur i verden!! Gladihaug!!

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært på den toppen sålangt i livet… Men i fjor begynte jeg å ta en annen rute, en rute som jeg trodde var kun forbeholdt de super spreke og ikke generelle slappfisker som meg… jeg trodde det var uoppnåelig å komme seg opp til toppen den veien! Men jeg tok jo helt feil, klart den er brattere enn den vanlige ruten, men den er raskere og ikke så ille etter å ha gått noen ganger..! Faktisk veldig kjekt!! I dag var vi nok litt tidlig ute, for tåke skyene hang enda igjen. På vei ned ble det ganske bra, og solen var helt fremme da jeg kom hjem!! Her er noen bilder knipset fra dagens tur:

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg