Photo session

I dag har jeg vært på photo session. Artig opplevelse. Skjønner at modell yrket er tøft og ikke noe for meg.. Men gøy var det lell.


Grunnen til dette modell oppdraget er at det kommer en artikkel om meg i en nettbasert avis, og i et populært magasin. Skal ikke røpe noe mer enda, men dette blir veldig spennende.

Gleder meg til å se det ferdige resultatet.  Jeg regner med at fotografens bilder blir mye bedre enn mine. Mobilen min er litt utgått på dato.


Bokprosjekt mitt har store sjanser til å se dagens lys. Har du lyst til å bidra? Jeg lover en spennende og inspirerende bok som du vil like å lese. Sjekk kampanjen min og velg belønningen som passer til deg.

 

http://fnd.uz/bokprosjekt

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg