Sove under åpen himmel 2018

Blir du med på en 12 måneders utfordring? Jeg velger 12 fjelltopper. En ny hver måned. Det blir hovedsaklig i Nordhordland og Bergens området.
En natt i måneden skal vi sove ute. Under åpen himmel. Det blir enten en fredag eller en lørdag, når været er enig. Dermed kan det bli på kort varsel. Det blir ganske spontant. Noen ganger passer det, andre ganger ikke.
Vi begynner i januar. Første fjell er Gladihaug.  Dette er et av mine favoritt fjell, jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært der.
Du velger hva du vil ta med, bare du klarer å bære det selv. Men jeg ønsker at alle gjør plass i sekken til en eller to vedkubber. Da kan vi lage et godt og varmt bål å varme oss på, grille pølser eller annet og det skaper god stemning. Ta gjerne med noe godt å drikke.

Om det er ting du lurer på angående utstyr eller transport, spør i gruppen. Jeg lager en egen facebook gruppe og legger til alle som kunne tenke seg å være med.
Turen er på eget ansvar og er ikke organisert. Jeg inviterer, men det er opp til hver enkelt å ta ansvar for seg selv.
Er dette noe for deg? Har du lyst å være med på en ny og spennende opplevelse? Gi meg en lyd så legger jeg deg til gruppen.

Bildet er fra Austlendingen. Der skal vi også sove under åpen himmel i 2018.

10 kommentarer

Siste innlegg