Flybillett i boks!

Nå er det ikke lenger igjen til jeg setter meg på flyet med retning San Diego i California. Jeg kjenner at det kribler i kroppen, jeg gleder meg sinnsykt til å komme igang. Avreise dato er 12. april. Etter en overnatting i San Diego starter mitt lange eventyret skjærtorsdag 13. april.

 

Har du lyst å være med å bidra til turen min? Jeg har vært profilert i flere aviser og hos Bergen Student-TV. Sist ute var avisa Nordhordland i går. På Instagram og Facebook får jeg nye følgere hver uke. Det er tydelig god interesse for ekspedisjonen min og jeg regner med mange flere lesere når jeg kommer igang.

Er du privatperson som har lyst å bidra? Da er “følg min ferd” helt perfekt. Jeg kommer til å ha med meg GPS satellitt telefon og vil legge ut daglige oppdateringer til mine følgere. Sjekk info litt lengre nede om hvordan du kan følge min ferd.

 

Vil du hjelpe meg å fullføre drømmen min ?

Les mer om mine sponsorpakker. Finn den som passer deg, eller ta kontakt om du ønsker å bidra med utstyr eller annet.

 

Sponsorpakker bedrift

Kr. 500,-
Navn i blogg.

Kr. 1.000,-
Navn i blogg, Facebook og Instagram.
1 Pacific Crest Trail original kaffe krus.

Kr. 5.000,-
Navn og omtale i blogg, bok, Facebook og Instagram.
1 signert bok.

Kr. 10.000,-
Navn og omtale i blogg, bok, Facebook og Instagram.
1 signert bok.
1 foredrag etter turen.

Sponsorpakker privatpersoner

Kr. 100,-
Følg min ferd. Få tilsendt GPS-punkter underveis.

Kr. 500,-
Følg min ferd. Få tilsendt GPS-punkter underveis.
Navn i blogg.

Kr. 1.000,-
Følg min ferd. Få tilsendt GPS-punkter underveis.
Navn i blogg og bok.
1 par Pacific Crest Trail hiking wool socks.

Kr. 5.000,-
Følg min ferd. Få tilsendt GPS-punkter underveis.
Navn i blogg og bok.
1 Pacific Crest Trail vannflaske av aluminium.
1 signert bok.

Valgfritt beløp:
Ta kontakt så lager vi en pakke som passer for deg.

Betalings måte:

Du kan vipps’e meg (41324847), betale til konto nummer (3632.53.06437), eller bruke PayPal kontoen min (LiseKdesign).
For å få tilsendt GPS-punktene må du sende meg en epost etter at du har betalt.

[email protected]

6 kommentarer

Siste innlegg