Dette har jeg gledet meg til lenge.

Jeg er på Raulands akademiet. Som deltids student. Studiet heter Kreativ maskinstrikking 1. 

Helt siden jeg kjøpte strikkemaskin i 2007 har jeg drømt om å kunne ta et studium i faget, og få papirer på det jeg kan. I år kan endelig den drømmen bli til virkelighet 😊

 Vi er såvidt igang, dag en er avsluttet og jeg gleder meg til de fire neste. Studiet er bygget opp med tre ukesamlinger i høst og fire våren 2016. Det er også en del hjemme arbeid. Til våren blir det eksamen og utstilling av arbeidet vårt. Skikkelig spennende,  jeg gleder meg til å lære masse nytt og la kreativiteten blomstre 🌹

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg