Stadig nye forsøk på å finne Mr. Right :)

Det siste månedene har jeg kastet meg uti dating livet. I mange år var jeg ganske skeptisk til å ta kontakt med noen på nett. Men det mest skumle var å skulle treffe en som jeg kun hadde chattet med. Men det var bare å kaste seg uti. Den første gangen var det ganske skummelt å gå på date. Men det gikk greit, var ikke så farlig som jeg trodde. Siden har jeg truffet noen flere, men er fortsatt like singel. Det er kanskje på tide å skrive en ny kontakt annonse siden den forrige ikke har gitt full uttelling. Så her er min nye annonse, tror den kan hjelpe meg til å finne Mr. Right!! 🙂

Jeg er en ungdommelig, passe sprek jente med mange interesser. Jeg er i min beste alder, moden, kreativ, ferdig med småbarn, egen bolig som selvsagt er nedbetalt, og jeg lever idyllisk på landsbygda. Bilen min er engelsk og verdig en lady som meg. Den har kanskje noen få , ubestemmelige mistenkelige lyder, men det er helst når en svinger kraftig til høyre eller venstre. Det er absolutt en fordel om du elsker engelske luksusbiler som jeg, og at du har stor lidenskap for å mekke på dem. Det kan bli vanskelig for meg å komme på date om du ikke fikser bilen min sånn litt innimellom. 

Jeg er en meget belest og verdensvant jente. Det bør helst du også være, det blir litt ensformige samtaler om alt du klarer å prate om er hva som stod i siste utgave av Vi menn. Men for all del, det bladet har mange gode artikler, så legg det gjerne tilgjengelig ved siden av do setet. Inviter meg gjerne med på utenlands turer men da må du spandere. Jeg er ganske gammeldags på det området, jeg forventer å bli vartet opp og spandert på.

Det er en stor fordel om du er singel. “Min kone forstår meg ikke” er ganske oppbrukt. Spesielt siden din kone tydeligvis forstår deg ganske så bra etter flere dater og jeg har begynt å falle for deg. Det er også en fordel om du ikke nevner navnet mitt til sjalu ekser, det blir litt slitsomt i lengden når de texter meg info om hvor utro du er og at de gjerne vil ha beskjed om jeg skulle teste positivt på noe ved neste underliv undersøkelse.

Jeg foretrekker en mann som vet hva han vil og ikke nøler. Sier du at du vil bli bedre kjent med meg så er det absolutt en fordel om du faktisk klarer å formulere noen spørsmål til meg om mitt liv. Jeg har ikke generelt noe imot hunder, men ser helst at du ikke har en. Selv om du elsker beistet overalt på denne jord, så synes ikke jeg det er så veldig kult når du tar den med på date og den jukker oppetter beina mine. Det er ikke så veldig romantisk å se på at du plukker opp etterlattskapene dens heller.

Alder er ingen hindring men ser gjerne at du er noe yngre enn meg. Ikke for ung, eller barnløs, det blir så slitsomt når du prøver å overtale meg til å få barn med deg. Men ung og sprek er en fordel, klar til å stå til min disposisjon når jeg måtte ønske det. Du tar deg gjerne fri midt i arbeids tiden om jeg trenger deg. 

Jeg liker en mann som kan snakke. Ikke bare om biler og dine interesser, men om mine ønsker og behov. Del gjerne med meg hva du tenker, men det må være konstruktivt. Som kvinner flest er jeg romantisk og lidenskapelig. Om du ikke er typen som kan uttale “jeg elsker deg”, så ikke bry deg med å kontakte meg. Jeg forventer ikke noe mindre en ett meget romantisk frieri, der du deler av hele ditt hjerte hvor mye jeg betyr for deg.

Venter i spenning på den rette! 🙂 Tenker at denne annonsen får fart på sakene….:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg