Edelgris i stekepose..

Har du sett den søte reklamefilmen til Gilde? Edelgris i steke pose. Om den eplekjekke mannen som gjør narr av produktet før han blir oppmerksom på den søte jenten som står og frister med delikate smaksprøver.. . 🙂

Som demonstrasjons konsulent for diverse produkter fra både Gilde og Prior, synes jeg denne er veldig morsomt. Og nå er det jaggu min tur til å servere smaksprøver på saftig Edelgris… På torsdag finne du meg på Ica Super Nordås. Det blir ikke lett å konkurrere med den søte jenten på reklamen, men jaggu skal jeg skru på sjarmen og dele ut masse smaksprøver til alle som vil ha!

For å være sikker på at dette er et bra produkt måtte vi selvsagt ha hjemme test, og i dag ble det Edelgris til middag!! Reklamen holder det den lover, veldig enkelt å lage, ingen søl og super saftig stek! Vi var kjempe fornøyd. Jeg lagde en enkel sopp saus av kraften fra steken og matfløte. Nydelig søndags middag på en tirsdag! Kan absolutt anbefales!

Mmmmm….

Dagens blinkskudd.. slik ser jeg visst ut når jeg spiser, ikke noe vakkert syn he he…

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg