Spar penger – enkelt.

Når helgen kommer liker jeg å sette meg ned å se en god film eller lese en god bok. Men å kjøpe ny bok eller film hver helg gjør jeg ikke. Det blir dyrt og det hoper seg opp i hyller og skap. Da er biblioteket kjekt å ha, her er det hyllevis med både bøker og filmer for enhver smak. Lørdags åpent har de og, helt perfekt!

Flotte nett har de også, dette fikk jeg i dag! Det ble som vanlig bøker og filmer fra krigen…:)

Anbefaler alle å bruke biblioteket, det er der for å brukes og det koster ingenting:) Fint nytt lånekort fikk jeg også! Nå er jeg selvbetjent:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg