Den ponchoen bare MÅ jeg ha..:)

I dag var jeg var så heldig at jeg fikk være med til Dale fabrikker sammen med MollyMe (Lindås), og Tekstilstova (Austrheim). Dale garn viste frem flere nyheter innen strikk. Jeg er en ivrig strikker så dette var veldig kjekt! Utrolig mye fint som ble presentert, her er noen bilder av strikke plagg, du finner garn og oppskrift hos MollyMe og Tekstilstova!

Den herlige ponchoen er strikket i mohair. Den bare MÅ jeg strikke, den er nydelig!!

Til baby var det et nytt hefte med hentesett. Det blå settet er super søt! Ta turen innom MollyMe og Tekstilstova for å bli inspirert:) Her i bloggen er det bare ett lite utvalg….:)

#strikk #dalegarn #mohair #fashion #baby #DIY

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg