NYTT: MÅNEDENS PRODUKT TIL SUPER PRIS!

Jeg er klar for nye oppdrag! Det blir flere Homepartys i januar og februar med levering i mars. Kanskje nettopp DU vil ha besøk av meg? Jeg har en del gode tilbud som gjelder de neste månedene, og flere flotte vertinne gaver å velge mellom. Når du er vertinne får du også prosenter på det du selv kjøper, utifra hvor mye dine gjester handler. .

Produktene er fra amerikanske Norpro som holder til i Seattle. De har mange artige duppeditter og annet som gjør livet på kjøkkene både artigere og mer praktisk. Se mer her www.norpro.com. 

Det er nytt år og nesten hele Norge er opptatt av sunn mat, helse og trening. Da passer det supert å finne noen produkter som kan brukes til tilbereding av sunn mat. Etter å ha studert katalogen har jeg funnet flere produkter som passer. Jeg har alltid vært nysgjerrig på bambus dampkoker, og tenker at den er perfekt som månedens produkt i januar! Den vil være til introduksjons pris i januar og som vertinne gave! 

I februar har jeg valgt den praktiske silikon dampkokeren som kan brukes i både ovn og micro. Enda et supert produkt for helse matlaging!! Kan det bli bedre? 🙂

 

Kunne du tenke deg en av disse eller kanskje begge? Gi meg en lyd, enten her eller på epost: nordicgalleri@hotmail.com eller sms 41324847.

Og husk: å ha Homeparty er veldig kjekt, spesielt i disse mørke vinter månedene! Se frem til en koselig hjemmekveld med gode venner, naboer og arbeids kollegaer. Det blir demonstrasjon og smaksprøver, vi blir enig om hva (popovers eller tortilla bowls).

Du kan faktisk oppnå begge vertinne produktene, men dette er utifra hvor mye dine gjester handler! 

Det er også en nedre salgs grense for å motta vertinne produkt, så her gjelder det å samle så mange kjøpelystne gjester som mulig:)

Ta gjerne kontakt for mer info! 

Lise

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg