Fabulous Line of Oslo!

Etter messen på Lillestrøm gikk turen til Gamle Drammensvei 36. Her holder Line of Oslo til i det fasjonable gamle jernbane huset. Her var ikke noe overlatt til tilfeldigheten, jeg ble mektig imponert over den gjenomførte stilen både i interiør, design og mat servering!! Vi ble tatt i mot med åpne armer, servert nydelig buffet og vin (utrolig kjekt med iskald hvitvin en helt vanlig mandags formiddag…:) En aldeles herlig formiddag og fin avslutning på Oslo turen vår.

Jeg digget klærene til Line of Oslo fra før, men etter dette besøket ble jeg om mulig enda mer begeistret!! Jeg fikk ikke hilst på Line, hun kom da jeg var gått ut fordi parkeringen var gått ut….:( ja ja, next time!!

LOVE hvitvin en mandags formiddag!!

Tøffe puter, kommer snart hos MollyMe!!

Shortser blir det også neste sesong!! Og super søt genser med kuul print!

Dette blir vårens favoritt! Super stilig!!

Jeg måtte også prøve litt.. falt for denne rosa melert strikke genseren!

Truser måtte vi bare bestille…..

Aina sin stilige Michael Kors veske gled rett inn i miljøet…:)

Popcorn har aldri smakt så godt som servert av en kuul rosa bøtte!!

Luene har komt til MollyMe!!

Dette var morro, gleder meg til neste gang jeg får være med!!! Vi tok ut mye annet flott til våren, det er bare å glede seg!!

6 kommentarer

Siste innlegg