Sister City Nordhordland and Fergus Falls

Det har vært noen hektiske dager etter at jeg kom til USA på torsdag. Har ikke hatt tid til å blogge før no.

Turen over dammen gikk greit, var litt styr med å skifte flyplass i New York, er glad jeg slipper det på hjemturen..

Fredag var jeg tilbake i butikken min en liten tur (bilder kommer senere). Kjekt å være tilbake! Men det ble ikke mye tid før vi måtte avgårde til Vestlands Stevne som ble arrangert her i byen. Jeg og Sean Taylor var blitt forespurt om å snakke litt om vennskaps by avtalen mellom Fergus Falls og Nordhordland. Sean er formann i Fergus Falls Sister City komitèen, og jeg er medlem.

Noen bilder fra fremføringen.

 

 

Jeg fikk overlevert en fin Centeniel medalje av Warren Eidsness som er president i Norhordlands lag i USA. De feiret 100 års jubileum.

 

 

Litt bytting av pc underveis…

 

 

Jeg snakket litt om Nordhordland og om hvordan jeg endte opp som eier av butikk i Fergus Falls.

 

 

Sean informerte om vennskaps by avtalen og hvordan den oppstod.

 

Ferdig!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg