USA here I come!!

I morgen tidlig er det avgang til USA igjen. Har vært hjemme en stund no, så skal bli kjekt å komme bort å se hvordan det går med butikken og mine flotte ansatte som tar seg av alt!!

Det blir bare en kort tur, er hjemme igjen neste søndag!! Det kommer til å bli travelt, fredag er det rett på Vestlands stevne som arrangeres i Fergus Falls. Der skal jeg ha en fremføring sammen med Sean fra Vennskapsby komiteèn. Nordhordland er jo vennskapsby med Fergus Falls, så da er vi invitert til å komme å snakke litt om dette, og jeg skal fortelle om hvordan jeg endte opp som butikk eier i Fergus Falls! Blir spennende, rekker ikke skrive så mye mer om det nå, men det kommer rapporter senere!!

Nå er det snart avslutnings fest for datteren min som er ferdig med ungdomsskolen!! Vemodig, trist og veldig kjekt!! Tiden har gått utrolig fort, synes ikke det er lenge siden jeg fulgte henne til skolestart for 10 år siden!!

 

Her er Central Lakes Trail ved Fergus Falls. Gleder meg til en joggetur der igjen!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg