Wish It * Dream It * Do It

Min inspirasjons kilde, ett blikk på veggen hjelper meg å huske.. huske at jeg kan klare å bli sprek!! I can do It!:)

I dag har jeg og min gode trim venninne Sissel, vært på joggetur! Vi har funnet ut at vi har omtrent like god (eller dårlig) kondis,
noe som er veldig viktig når en skal trene sammen. Å trene sammen med tynne spreke mennesker er bare irriterende… da blir jeg så provosert at jeg bruker det som unnskyldning til å gi opp..! Nei, finn en likanes kandidat eller tren alene!

Uansett, i Knarvik har vi fantastiske trenings forhold, vi har en flott idrettsbane (som Sissel ikke hadde brukt siden ungdoms skolen…), og vi har aktivitets løypen. I tillegg kan en ta turen opp i fjellet for ekstra styrke trening! Mange muligheter og ingen grunn til å holde seg vekke! Elsker å trene der!

Glemte jo helt å ta svette, rødsprengte tryne bilder av oss… men kanskje like greit..:) Slik ser det iallefall ut på Knarvik stadion:

Aktivitets løypen:

 

2 kommentarer
    1. Må være fantastisk å ha en treningsvennine…..kunne dra og dytte hver sin gang;) Det ser ut til at dere har fine forhold for trening også…. Alt burde ligge til rette for aktivitet der:)
      Jeg liker å trene, men har alltid vært “en ensom ulv”. Har forresten fått løpeforbud av fysioterapeuten min pga ryggen:( Litt drepende for lysten til trening, men, men kan jo være aktiv likevel:)

    2. Livsrom: Ja det er veldig kjekt å trene i lag, ialle fall når vi kan pushe hverandre! Vi har super forhold for trening, det er bare å komme seg ut tenker jeg!! Synd at du har løpeforbud, men det finnes jo mange former for aktivitetet, håper det er noe trening du kan finne på som ikke gjør ting verre!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg