En perle av en butikk!

Lindås senter har en super kuul butikk, litt bortgjemt, men du finner den om du går inn på torget:) Den heter MollyMe og eies av min søster Aina!! Jeg har tatt meg en tur innom i dag, tenkte jeg skulle hekle/sy en søt liten baby kjole til (bilde kommer)!! Her er noen bilder fra den flotte butikken som fører kjente norske merker som Chill Norway, Line of Oslo og Nora Norway for å nevne noen. Hjemmesiden heter www.mollyme.no

 

Et lite utvalg fra Nordic Galleri Norge sin salgs utstilling hos MollyMe! Søt mini rivjern og mini visp 🙂

Her er plassen å komme om du har strikke dilla som meg!!! Masse flott garn og oppskrifter!

3 kommentarer
    1. ……… Men jeg kunne sikker ha funnet den interessant:):) Ser ut til å være en butikk jeg kunne ha likt.:) Lindås ved Bergen, ikke sant?? 40 mil og to ferger herfra:( Skal ta en titt på nettsiden, men det blir jo ikke det samme;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg