Ikke kyss froskene….

Har en del kilo som må vekk, nekter å kjøpe nye bukser når jeg har tre flotte dongeri bukser som nesten passer…. derfor gir jeg alt med fjell turer og jogging, jeg SKAL inn i de buksene før sommeren er over!!! Og så SKAL jeg klare Knarvik milen og Bjørnvest marsjen i år..! He he, no har jeg sagt det så da må det gjennomføres også!

Her er noen bilder fra dagens tur, tok likegodt en to-fjells tur for å skikkelig overdrive…!! Gladihaug og Krossane!

Og Sissel, jeg tok en solo, vi går i lag neste gang!! :):)

Og til den som har “glemt” en støvel; den står der enda…:) Eller tok Heksa deg? 🙂

 

3 kommentarer
    1. Syns det ser supert ut…. Du har mål i sikte:) Ja, å komme seg ut i naturen gjør underverker, ikke minst for hodet. Å gå skal være bra for kreativiteten også…… Så det er bare å fortsette….Fine bilder forreste:):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg