SOMMER DIGG!! :)

Når en våkner til en slik nydelig dag er det bare en ting å gjøre..!! Finne frem bord og stoler og dille litt utenfor med duk og pynt. Og selvsagt spise ute på terassen for første gang i år! 🙂 Herlig!

Ingenting er vel bedre på en varm sommer dag enn en deilig hjemmelaget kylling salat med Holiday dip mix dressing og gulrøtter! Yummi middag!!

Jeg har kuttet ut Pepsi Max og prøver å drikke minst mulig brus, men måtte finne ett alternativ. Blir jo ganske lei av å bare drikke vann, det blir kjedelig i lengden. I USA pleier jeg å kjøpe en sprudlende skogsbær soda, og siden den er knall god og ikke finnes her i Norge,  ble det sprudle vann fra Rema og Fun light wild berries. Sprudlende godt!! Og sikker myye sunnere en cola og pepsi..:) Må prøves!

Bordpynten er en gammel tre planke som jeg fant i fjæresteinene i Masfjorden for to uker siden. Den bare lå der å duppet og ba om å bli plukket opp… Jeg kjente kreativiteten boblet, denne kunne jeg sikkert bruke til noe! Det tok evigheter før den tørket…Synes det ble bra med noen lys lykter, og skjell som også ble plukket samme sted! 🙂 Håper på ny solskinns dag i morgen, da får jeg finne ett fjell å erobre..!

 

3 kommentarer
    1. Åååååå, kjenner meg så godt igjen:) Nok en fin sommerdag……….. Bare å nyte i lage drag (ingen selvfølge, vi er ikke så bortskjemt her jeg bor). Ja, det gjør noe med kreativiteten….. kan nesten ikke forså at det kan regne igjen (ha,ha) ;););) Vil bare stelle og pynte som om alle dager er som i dag:):)

    2. Ja nyter de fine dagene så godt som jeg kan, men kan ikke la vær å sende noen tanker til deg og det du går gjennom….veldig sterk lesning… ønsker deg alt vel videre og stå på, ikke mist motet!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg