ENDELIG…!

Dette har jeg tenkt på lenge….. endelig min egen blogg!! Hurra!!

Kanskje jeg skulle skrive litt om meg selv…? Nja, vi får ta det etterhvert…. jeg gidder ikke gå tilbake i tid, men starter fra og med i dag, og i dag skal jeg på Bon Jovi konsert i Bergen!! Det skal bli kjekt, jeg er vokst opp med Bon Jovi musikk, men er ingen hardbarka fan… Men broren min er GAL etter dem og fikset billetter!! Han fikset også billetter da de spilte i St. Paul, Minnesota for noen uker siden…. tilfeldigvis var det konsert akkurat da vi skulle bort dit!! Det var en kjempebra konsert, så no er jeg spent på hvordan det blir i Bergen i forhold… det får du vite mer om i morgen!!

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg